Weltschmerz

Timpuri tulburi ca cele pe care le traim, vremuri cand parca ne atingem in ceata unii pe altii si lumea si-a iesit din tatani, urla dupa o rezolvare grabnica. Eu nu mai inteleg mare lucru din ce se mi se petrece: privesc in stanga si in dreapta, ma foiesc pe o parte si pe alta, doar oras si oameni care nu iti explica nimic din orice. Nici o minune, nimic banal. Prostia acopera absurdul, absurdul se ineaca in prostie. Am sentimentul parasirii intr-un nonsens. Ei, ceilalti, sunt nonsensul meu. Solutia urgenta, mica mea clavis universalis… oare nu miroase in aer a primavara, a eternul inceput de dupa un final sangeros? Spuneti, fratilor, nu simtiti mirosul primaverii inainte ca viforul iernii sa ne fi lovit? Astept, astept, astept, the atonement…

Acest articol a fost publicat în Triviale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Weltschmerz

  1. Anghel zice:

    Nu mai lăsa-ţi lumina aprinsă ghenă care se consumă curentu care-l plătim cu toţiii din salarile care s-a teiat cu 25% de procente!

  2. vicuslusorum zice:

    Da, m-am prins… m-am corectat… dar la tine nu corectez.

    • Anghel zice:

      păi s-ar duce tot hazul dacă ai corecta. dealtfel oricum umorul se pierde fără greşeala din post-ul original. sper că mai ştii de glumă şi nu pui bot. dacă te-am supărat să şti că chiar îmi pare rău. :*

Lasă un răspuns

