Rugăciune

Doamne, ține-mi izvorul sufletului legat de inima ta. Dă-mi puterea unui Samson cu dușmanii Adevărului Tău, nu mă lăsa să mă îndoiesc cu îndoiala lor, ține-mă departe de tina din ochii lor și fă-mă să le aprind pe dinăuntru focul veșnic din care ne vorbești. Doamne, te voi sluji ca un cruciat până la capăt și, cu sângele aprins al Sfântului Gheorghe, le voi despica țestele de pe umeri, fiecărui suflet de cânepă care te batjocorește din prostie și slăbiciune. Nu voi avea milă decât pentru cei ce-o cer, nu mă voi îndupleca cu cei care și acum te scuipă și te împung ca și cum tu ai mai fi încă pe cruce. O fărâmă de la masa ta, un strop din paharul tău și sunt hrănit pentru ani la rând. Nu mă uita. Vorbește-mi și te voi iubi numai pe tine. Și pune în mine focul sfânt, arderea pură care sapă la temelia fățarnicilor și diavolilor de tot felul. Iar pe idolii lor să-i răpun.

Acest articol a fost publicat în Triviale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Rugăciune

  1. silverman zice:

    „Biblia ne povesteste de Samson cum ca muierea,cand dormea,taindu-i parul,i-a luat toata puterea”,asa ca ai grija ca vad ca nu te-ai mai tuns de mult…
    Altfel o rugaciune originala,chiar frumoasa,dar textul postat sufera de o cacofonie de zile mari,iar in bulimia ta caracteristica ai halit un „r” si a ramas doar „stop”!
    Nu-ti cer indurare pt.ca nu sunt un dusman al Domnului,ci un dreptcredincios.

    La multzi ani!

  2. Anghel zice:

    Aşa să ne-ajute Dumnezeu, dar cu ceva mai puţin măcel şi mai multă milă, în versiunea mea.

    Aştept cu nerăbdare să te revăd după Paşti.

  3. paul zice:

    @Silverman
    Salut!

  4. vicuslusorum zice:

    Merci Silverman. Ce ma faceam fara tine? Oricum, astazi, recitindu-ma, descopar textul kitschos si cam penibil. Dar cum sunt si eu om, il las asa.

  5. vicuslusorum zice:

    Auzi Silverman, observ ca inca ma citesti. Nu te-ai saturat?

  6. silverman zice:

    Salut PAUL.Am facut interventii pe langa Ana sa mai scrie ceva pe blog,dar a spus ca blogul nu are vizibilitate decat pt.noi doi!asa ca…
    Vicus nu m-am saturat,uneori esti imprevizibil si ,de ce nu? haios..

  7. paul zice:

    In cazul asta, prietene, ne mai putem citi doar aici.

  8. paul zice:

    @V. Textul e bun. Usor incarcat dar bun. Prea mult „foc”.

Lasă un răspuns

