Autoscopie

Dacă societatea mi-ar îngădui să fiu eu însumi, probabil că aș fi un sadic și un mare pervers. Așa, continui să fiu la fel dar pe gustul tuturor. Am o meserie și o încadrare socială de meseriaș care mutilează umanist suflete, eventual o meserie respectabilă. Am oroare de respectabilitate. Mi-e cam scîrbă când simt că surplusul neconsumat de emoții incontrolabile din mine virează direct în plăcerea de a lua parte la acțiuni agresive care nu mă privesc personal. Și dacă ceilalți și-ar da seamă că nu-mi doresc decât sa-mi fac pe plac fără ca ei să-mi ceară ceva… egoismul nesatisfăcut ne predispune la delicii și plăceri încărcate de cruzime.

Acest articol a fost publicat în Triviale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Autoscopie

  1. paul zice:

    Frumos! Lucid!

Lasă un răspuns

